Logistikadministratör inom restorderhantering till känd svensk bygghandel

Logistikadministratör inom restorderhantering till känd svensk bygghandel

Arbetsbeskrivning

Till en av Sveriges största bygghandelskedjor söker vi nu dig som har koll på restorderhantering och tycker att problemslösning är kul! Har du vidare lätt för att ta dig till Arlandstad, är duktig på att snabbt sätta dig in i nya datorprogram och vill få in en fot i byggbranschen? - Då är det här tjänsten för dig! Vi går igenom ansökningarna löpande så välkommen in med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Till Sveriges största logistikcenter inom branschen söker vi nu dig som nu vill arbeta med restorderhantering och övrig administration inom logistik.

Du erbjuds


* En stöttande konsultchef som coachar dig vid behov
* Chans till överrekrytering efter 6 månader om samarbetet fungerar bra


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Som administratör inom restorderhantering kommer du arbeta med orderhantering, orderläggning samt uppföljning av ordrar.

Vi letar efter dig som är prestigelös då det kommer krävas att du är nere på lagret för att ibland stämma av volymer etc.

VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av administration inom logistik sedan tidigare
* Arbetat med restorderhantering sedan tidigare
* Har mycket goda datakunskaper och kan lätt sätta dig in i nya system
* Har mycket goda kunskaper i svenska då det används dagligen

Det är mycket meriterande om du…
* Arbetat i ordersystemet TRYGG
* Arbetat i NYCE.LOGIC WMS

Som person är du:


* Prestigelös
* Självgående
* Har en hög samarbetsförmåga


I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna och vi ber dig därför motivera väl i ditt personliga brev varför vi ska gå vidare med just dig.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Arlandastad
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2020
  • Ansök senast: 30 maj 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024