OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Varje detalj vi producerar är gjuten för att tackla slitage från asfalt, betong och temperaturer på upp till 1 150°C. Våra erfarenheter gör att vi kan lösa särskilt svåra utmaningar, men så har vi ägnat mer än 350 år åt produktutveckling och hunnit utveckla vårt hantverk. Idag har vi specialiserat oss på slit- och värmebeständigt gjutgods och en stor del av våra produkter exporteras till kunder såväl inom som utanför Europa.
Vi arbetar för att lösa våra kunders behov och vi arbetar utifrån en platt organisation där trygghet och förutsättningar att göra ett bra jobb står i fokus. Arbetsmiljö och jämlikhet är viktiga frågor. Vi arbetar kontinuerligt – och tillsammans med våra medarbetare – för att skapa en bra arbetsplats.
Dina arbetsuppgifter
Vill du vara en del av Bruzaholms Bruks utveckling?
Rollen som logistikadministratör på Bruzaholms Bruk innebär att vara ansvarig för all frakthantering, fakturering samt leveransbevakning i nära samarbete med lager och utlastning, planering samt brukets egen försäljningsavdelning.
Du rapporterar och agerar på avvikelser, du har kundkontakt vid leveransfrågor, du bokar frakter på utgående gods och mycket mer. Kort och gott – du övervakar samt jobbar med brukets logistik och är även delaktig i att utveckla denna.
Som medarbetare på Bruzaholms Bruk är du en kulturbärare. Det betyder att du är en viktig kugge i att bidra till sådant kunden vill ha mer av, såsom god stämning och konstruktiva lösningar. Ibland behöver du göra det lilla extra för att underlätta för helheten. Detta är ett solidariskt förhållningssätt som man tycker är viktigt och en styrka.
Detta är en direktrekrytering alternativt en hyrrekrytering, dvs. du anställs direkt av Bruzaholms Bruk. Vid frågor, vänligen kontakta affärsområdeschef Maja Schentz på 0706–774507 eller maja.schentz@soderco.se.
Din profil
Arbetsuppgifterna kräver yrkeskunskap inom frakthantering och fakturering, och vi ser gärna att du har erfarenhet från producerande verksamhet. Om du har erfarenhet av exporterande verksamhet så är detta en merit.
Du talar och skriver obehindrat på engelska, samt att du har vana av att arbeta i affärssystem.
Viktigast av allt är dock din personliga inställning. Genom din positiva, hjälpsamma och utvecklingsmotiverade attityd bidrar du till en bra arbetskultur där alla trivs och känner sig trygga. Du sätter laget före jaget och arbetar prestigelöst.
Ansökningar bearbetas löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linus Engen
0768-012696
Christer Hagström
0706-77 45 88
Martin Bäck
0706-774507
Diana Cailean
Camilla Egerlid
070-377 45 03
Diana Cailean
Christer Hagström
Camilla Egerlid
Camilla Egerlid
0703-774503
Christer Hagström