Logistikadministratör sökes till kund

Logistikadministratör sökes till kund

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och positiv person som vill fortsätta utveckla dina administrativa kunskaper och vara en viktig del i ett team? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi efter logistikadministratör till kund.

OM FÖRETAGET
Vi söker administratörer för kommande uppdrag. Uppdraget är en del av vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av Lernia och arbetar som konsult hos vår kund. Det innebär att du får möjlighet att pröva på olika arbetsuppgifter och roller beroende på din bakgrund, dina målsättningar och möjlighet att bygga ett stort kontaktnät.

ARBETSUPPGIFTER
Som logistikadministratör kommer du bli en del av ett trevligt bolag som dagligen arbetar med att säkerställa leveranser och du kommer ha en övergripande insyn över företagets logistikplanering. Du kommer bli en viktig pusselbit i logistikteamet där arbetsuppgifter sås om sammanställning av data samt stötta transportplanerarna med den administration de är i behov av.

FORMELL KOMPETENS

- Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration är meriterande
- God datavana
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift
- Körkort och tillgång till egen bil

PERSONLIGA EGENSKAPER
Det är viktigt att du har en förmåga att snabbt komma in i nya arbetsuppgifter och visar upp ett engagemang för uppgiften. För att trivas och sedermera lyckas i rollen tror vi att du som söker gillar att jobba i en omväxlande miljö med mycket problemlösning och att du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. Vi ser gärna att du är strukturerad och noggrann, med en stor kommunikativ förmåga.

OM ANSTÄLLNINGEN
Placeringsort: Lidköping med omnejd
Tjänstgöringsgrad: Heltid, dagtid
Tillträde: Omgående
Anställningsform: Visstidsanställning

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024