OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ute efter ett jobb som administratör? Har du tidigare erfarenheter inom området och kan arbeta självgående? Då kan det vara dig vi söker som Administratör till vår kund i Värnamo.
Arbetsuppgifter
I rollen som administratör förväntas du delta i förekommande operativa uppgifter inom administration, support och avisering. I rollen kommer du att kontrollera gods, arbeta med rapporter, statistik och leveransförmågor. Det kan även tillkomma bokning av frakter, hantering av fraktdokument samt andra liknande administrativa uppgifter.
Uppdraget startar omgående och pågår fram till och med sista maj 2023 med möjlighet till förlängning.
Bakgrund
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration och Officepaketet men främst Excell. Mycket god datorvana är en självklarhet för tjänsten.
Som person är du noggrann och serviceminded, självgående och stresstålig. Du har förmågan att arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt och med god struktur. Du förväntas ha god förmåga i svenska och engelska då det förekommer både i tal och skrift.
Om Manpower
Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Manpower värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Ansökan
Du kommer att vara anställd av Manpower och arbeta som konsult hos vår kund.
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten kontakta Therese Johansson på 036 - 17 30 53, therese.johansson@manpower.se
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!