Logistikadministratör till växande företag

Logistikadministratör till växande företag

Arbetsbeskrivning

Har du intresse för administration och vill arbeta deltid på 50%? Då har vi jobbet för dig. Vår kund söker en administratör som kan arbeta under förmiddagar för att täcka upp då företaget växer snabbt. Vår kund arbetar inom logistik och transport och ser gärna att du vill börja arbeta omgående.

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en administratör på 50% till vår kund som är en aktör inom logistikbranschen. Företaget är just nu på en stark tillväxtresa och behöver därför stärka upp sitt team. I rollen som administratör kommer du att arbeta i ett nära samarbete med trafikledare och ekonomifunktionen. På enheten är man idag ca. 35 anställda där 5 personer arbetar på kontoret och övriga med transport.

Du erbjuds

• Ett flexibelt deltidsarbete

• Möjligheten att arbeta i ett engagerat team

• En god introduktion

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
• Ta emot och skicka fraktsedlar

• Hantera orderadministration

• Fakturering

• Administrera kvittenser

VI SÖKER DIG SOM
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

• Har god datorvana

• Administrativ erfarenhet

Meriterande är om du tidigare arbetat inom logistikbranschen

Som person är du:

• Flexibel

• Noggrann

• Har god samarbetsförmåga

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Omgående till slutet av augusti
* Placering: Linköping, arbetet kräver att du är fysiskt på plats
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår kund arbetar med logistik- och transport inom livsmedelsbranschen såväl som konventionellt gods. De har nyligen genomgått en organisationsförändring och arbetar nu med en stor nysatsning för att möta ett ökat behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2021
  • Ansök senast: 23 maj 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024