OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och forma framtiden för betalningar? Tillsammans med Worldline söker vi logistikadministratörer som skall ansvara för logistikflödet i deras nya projekt sker smärtfritt. Med driv och engagemang kommer du att vara en nyckelperson för att driva Worldlines arbete framåt samt göra verklig påverkan på det globala betalningslandskapet. Ta steget in i en dynamisk och inspirerande miljö och forma framtiden med Worldline. Välkommen med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Worldline är på en spännande resa mot att stå på frontlinjerna inom betalningsteknologi och letar nu efter stora tänkare, personer med passion, en can-do-attityd och en hunger att lära sig och växa. Här kommer du att arbeta med ambitiösa kollegor från hela världen, ta itu med unika utmaningar som ett team och göra verklig påverkan på samhället. Under hela 2024 kommer de att genomföra ett stort projekt som du kommer att vara en viktig del av. Detta projekt ska säkerställa att Worldlines kunder får möjligheten att ta del av det senaste produktutbudet på marknaden.
I rollen som logistikadministratör kommer du bli en del av en grupp som ansvarar för att flödet av logistiken i projektet. Arbetet är belagt 100% på plats på kontoret/lagret i Halmstad och arbetet sker på vardagar.
Du erbjuds
- Spännande möjlighet i ett internationellt FinTech-företag i stark tillväxt.
- En dedikerad konsultchef som under hela din anställning kommer stötta dig i din utveckling. Läs mer om konsultrollen här.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Mottagning och bearbetning av inkommande lager och material samt kundreturer
* Slutförande av utgående försändelser
* Hantering av inkommande order, förpackning, frakt och hållande av inventariet uppdaterat
* Förberedning av beställningar genom att behandla förfrågningar och leveransordrar
* Bevara en säker och ren arbetsmiljö genom att hålla hyllor, pallområdet och arbetsstationer prydliga
VI SÖKER DIG SOM
- Har en godkänd gymnasial utbildning
- Vill ha ett arbete som kombinerar fysiskt arbete med administration
- Talar svenska & engelska flytande då det krävs i det dagliga arbetet
- Har en god datorvana
- Är tillgänglig för uppstart i början/mitten av februari
- Har ett tomt belastningsregister samt en godkänd kreditupplysning
Det är meriterande om du har
- Ett godkänt och uppdaterat truckkort
- Arbetat med lager sedan tidigare
- Har arbetat i affärssystemen Visma eller Salesforce
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Kvalitetsmedveten
- Anpassningsbar
- Plikttrogen
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget och dess historia här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231