OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. För kunds räkning söker vi en logistikassistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm i ett team om tre personer. Din roll innehåller många utåtriktade kontakter. Du ska arbeta med långsiktig planering och säkerställa att olika produkter finns i lager. Du kommer att fungera som länken mellan ordermottagning, produktion och lager. Vi söker dig som har cirka 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt en akademisk examen inom ekonomi eller logistik. Som person är du duktig på att planera och har god organisationsförmåga. Du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Engelska behärskar du utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det en fördel. Företaget som sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap befinner sig i en spännande fas. För rätt person finns det möjlighet till ett utvecklande arbete. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37