OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikassistent - Till vår uthyrningsverksamhet Företaget Jobzone jobbar närmare våra kunder och medarbetare med personaluthyrning och rekrytering.Genom franchiseägande och partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda.Vi ska vara branschens bästa arbetsgivare.Arbetsbeskrivning och erfarenheter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi fler logistikassistenter!Du skall ha arbetat med logistikfrågor tidigare och har bl.a. erfarenhet från registervård av artikelregister, inköpsorder, intrastat och tekniska varucertifikat.Du är duktig på Excel.Det är meriterande om du har erfarenhet från säljorganisationer.Våra kunder finns i Solna med omnejd.Personliga egenskaper - Proaktiv - tar egna initiativ och har driv!- Hjälper andra även om det ej ligger inom sitt eget ansvarsområde - arbetat med något affärssystem - Självgående och positiv! Vi erbjuder Intressanta uppdrag hos våra uppdragsgivare i Solna, Kista och på andra orter.Du erbjuds ett jobb hos "branschens bästa arbetsgivare".Välkommen att registrera ditt intresse!Ansökan Registrera dig via vår webb www.jobzone.se / "För jobbsökande" / "Registrera CV" och markera det jobb du söker så kontaktar vi dig.Om du redan har registrerat dig i vår kandidatbank ber vi dig att logga in på vår webbplats och markera att du söker detta jobb.Frågor Om du har frågor om detta jobb är du välkommen att kontakta Anna-Karin Jönsson.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514