OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en Logistiksassistent. Det är ett jobb som passar dig som tycker om att ha många och täta kontakter med olika människor.Du kommer i huvudsak att arbeta med administration inom inköp, kundorderhantering och hantera transporter.Du kommer att ingå i ett team bestående av tre personer idag, där en hög servicenivå för våra kunder är självklar.Datorn är ditt viktigaste verktyg. Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och gillar ordning och reda samt snabba beslut i ett högt tempo.Du är dessutom duktig på att planera och du ska ha goda PC-kunskaper, framförallt i Office-paketet.Eftersom leverantörer och kunder även finns utanför Sverige ska du behärska engelska väl i tal och skrift.Ytterligare språk såsom tyska, franska, kinesiska eller italienska är en merit.Ett tekniskt intresse är också önskvärt.Tillträde och tidsramar: Du kommer att erbjudas en anställning inom vår uthyrningsverksamhet.Då kunden är i behov av snabbt få in personal och vi arbetar med löpande urval, ber vi dig ansöka tjänsten snarast, dock senast den 4 maj.Tjänsten är heltid och placeringsorten är Malmö.För mer information/ansökningar: Finner du tjänsten intressant, söker du den via vår hemsida (www.adecco.se, "för arbetssökande", "lediga tjänster", "uthyrning"), samt bifogar personligt brev och CV där.Ansökningar tas endast emot på vår hemsida.