OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om 2Complete
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Om företaget
Vår kund är marknadsledande i Sverige avseende produktförsörjning av mobiltelefoner, tablets, headsets, konferenstelefoner, digitala och IP telefoner samt tillbehör och olika mervärdestjänster kopplade till hårdvaran. De levererar till de största svenska företagen och organisationerna inom privat och offentlig sektor. Vår kund består av säljpersonal, innesälj, produkt och e-handel samt logistik. Lager och inköp har idag c:a 10 st. medarbetare. Man ansvarar även för inköp och lager. Företaget är marknadsledande inom området och har en logistiklösning som bygger på eget tekniklager där konfigurationer utförs samt integration mot olika distributörer.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innebär ett ansvar för den övergripande dagliga driften samt säkerställa optimering av de fysiska flödena kopplat till lagerhantering och service inkl vårt konfigurationslager. Du kommer att jobba med att skapa dokumentation och sätta upp rutiner i en ständigt föränderlig omgivning. Tjänsten omfattar även personalansvar för tre operativa inköpsadministratörer.
Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund.
Din profil
För att lyckas i denna roll är du kommunikativ både i tal och skrift samt kan svara upp mot en driven säljorganisation och dess stödfunktioner. Du kan föra en dialog både internt inom företaget och externt med leverantörer för att säkerställa korrekta leveranser mot kund. Du har även arbetat med att förvalta och utveckla erbjudanden kring servicetjänster och logistik för att skapa mervärde för kund.
Som person är du stresstålig, strukturerad, flexibel och lösningsorienterad och resultatorienterad. Du har förmågan att presentera logistik och servicelösningar på ett säljande sätt för kund. Du har erfarenhet av personalansvar i en ledande ställning alternativt liknande befattning. Vi ser gärna att du har minst 5 års erfarenhet inom logistik, och erfarenhet från Telekom-branschen är mycket meriterande. I grunden har du en kommersiell högskoleexamen eller motsvarande kunskaper inhämtade genom praktisk yrkeserfarenhet inom logistik och inköp.
Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson