OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningarna inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning
Till vår kund söker vi dig som kan anta rollen som planerare.
Tjänsten är belagd i Linköping och vi söker dig med god erfarenhet av logistik.
Det är snabb tillsättning så om du är intresserad, sök nu!
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med lagerstyrning och lageroptimering i syfte med att effektivisera dessa. Arbetet kommer bestå av en blandning mellan strategiskt förbättringsarbete och operativt arbete. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
analysera nuvarande flöden;
identifiera förbättringsåtgärder;
projektleda eventuella förbättringsprojekt samt
utföra övriga arbetsuppgifter kopplade till kundens logistik.
Kvalifikationer
Vi ser att du har högskoleutbildning mot logistik/ekonomi.
Erfarenhet av verksamhetsutveckling.
God erfarenhet av affärssystem.
Vi ser gärna att du har egenskaper som att vara serviceinriktad och ha affärsförståelse för att passa hos vår kund.
Mycket goda språkförmågor i svenska och engelska i såväl tal som i skrift.
Villkor
Uppdraget är på heltid och på plats i Linköping och har ett snabb tillträde. Vi ser fram mot att läsa din ansökan, som vi behöver senast 2020-02-06, för att kunna beakta dig i urvalet.
Tjänsten innebär en anställnings hos Q och uppdraget utförs hos kund.
Välkommen med din ansökan och att höra av dig om du har frågor.
Vänligen skicka din CV i Word-format.