Logistiker till Oilmek AB i Skövde

Logistiker till Oilmek AB i Skövde

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Oilmek är en framstående aktör inom teknik och kunskap inom hydraulik och pneumatik. Grundat 1991 som en enmansinstallationsfirma har Oilmek genomgått imponerande tillväxt till att idag ha över 20 kvalificerade medarbetare fördelade över anläggningar i Uddevalla och Skövde. Vi är ledande inom utvecklingen av frekvensstyrda hydraulsystem med vårt nyskapande Variussystem, vilket innebär en revolution inom industrin. Vårt fokus är att vara en professionell partner inom hydraulik och erbjuda teknologiska innovationer och skräddarsydda lösningar för att överträffa våra kunders förväntningar. Välkommen till Oilmek.

Dina arbetsuppgifter
Vill du ha ett jobb som innebär ansvar för logistikavdelningen? Då kan vi ha rätt utmaning för dig!

Rollen som logistiker är både rolig och stundtals utmanande. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

• In-och utleveranser till kunder, projekt - och interna leveranser.
• Packa material till kunder, projekt - och interna leveranser efter plocklistor
• Dagliga inventeringar i butik och lager
• Hålla ordning och reda på befintliga lagerplatser samt skapa lagerplatser vid behov
• Boka tömning av grovsopor, tömma papp vid arbetsplats
• Av ej lagerförda artiklar som t.ex. kontorsmaterial ska visuell inventering och beställning göras.

Denna tjänst är på 50% där arbetstiden förläggs någon gång mellan 07.00-16.00 efter överenskommelse med din teamledare på Oilmek. Teamledaren är stationerad på annan ort så mycket kommunikation sker via mejl men även telefon.

Din profil
Vi på Premier söker dig som har logistikerfarenhet. Du har även data - och systemvana. Truckkort samt truckerfarenhet är ett krav. Du ska ha goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Då arbetet stundtals kan vara fysiskt krävande är det bra om du är i god fysisk form.

Som person är du kommunikativ, självgående och relationsskapande. Du tycker om att ha ordning och reda runtomkring dig för att kunna utföra dina arbetsuppgifter på ett organiserat och effektivt sätt. Därutöver har du god samarbetsförmåga och ser positivt på utmaningar

Om oss
Välkommen att söka detta konsultuppdrag genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Sofia Harryson via e-post: sofia.harryson@premier.se.

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt!.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2023
  • Ansök senast: 15 oktober 2023

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


21 december 2024

Senior logistikkoordinator

Senior logistikkoordinator

20 december 2024

Logistikpersonal/förråd

20 december 2024