Logistikkoordinator

Logistikkoordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en logistikkoordinator till företag i Solna. 

Start: Omgående till 31.08.2023 med stor chans till förlängt uppdrag. 
Omfattning: Heltid, kontorstider och på plats
Arbetsgivare: Randstad AB
Plats: Solna, Stockholm

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-06-01. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lisa Löfdahl, lisa.lofdahl@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
I din roll som logistikkoordinator ansvarar du bland annat för:
· Spårning och förvaltning av in och utgående leveranser. 
· Planera, utföra och övervaka utgående leveranser
· Mottagning & bearbetning av inkommande leveranser och produkter
· Konfiguration och underhåll av produkter i system
· Förbereda och övervaka förpackningsmaterial 
· Kundkontakt och service

Kvalifikationer
Du är en del kunds team som ansvarar för service och logistik till kunder inom Norden.

För att trivas i rollen som logistikkoordinator ska du ha:
• Lagspelare, fokuserad på lösningar och problemlösning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom logistik eller inom administration/serviceområdet
• Förmåga att arbeta under press samtidigt som den högsta standarden för noggrannhet och precision upprätthålls
• Förmåga att prioritera i en hektisk miljö.
• Vara välorganiserad och effektiv i att hantera olika uppgifter
• Enastående kommunikationsförmåga på svenska och engelska (kommunikativ nivå)
• Verksamhetskunskap eller intresse för att lära sig distributionshanteringsaktiviteterna (trevligt att ha).

Meriterande: 
• Vårdbakgrund eller kunskap om arbetssätt på en klinik är att föredra

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2023
  • Ansök senast: 1 juni 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024