OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du Universitetsexamen (B.Sc.) inom logistik, supply chain eller arbetslivserfarenhet inom områdena? Är du strukturerad, analytiskt lagd och är bra på att bygga nätverk? Här väntar ett långt uppdrag på en meriterande arbetsplats. Läs gärna vidare för att se om detta är något för dig!
Om tjänsten
Vi söker efter en strukturerad logistikkoordinator till vår kund - ett välkänt och framgångsrikt företag inom bilindustrin. Tjänsten är placerad i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Här kommer du att tillhöra företagets logistikfunktion som ansvarar för tillgängligheten av tillbehör/reservdelar och ser till att flödet fungerar – från leverantör till kund. Som logistikkoordinator kommer du att ansvara du för ett specifikt sortiment. Detta är vad rollen kommer att kretsa kring:
Ansvara för ett specifikt sortiment av tillbehör
Säkra servicenivåer baserat på beräkningar
Upprätthålla förbättringar av interna processer
Säkra logistisk input och kapacitet från leverantörer
Utveckla och underhålla leverantörskontakter
Dina egenskaper
God kommunikations- och presentationsförmåga
Strukturerat förhållningssätt och självstyrande
Kreativitet och flexibilitet värdesätts
Ett analytiskt tänkesätt och förmåga att planera och organisera ditt arbete
God samarbetsförmåga och social kompetens
Kundorienterad och förmåga att arbeta effektivt
Utåtriktad, positiv attityd och styrka i att bygga nätverk
Låter det intressant? Skicka gärna in en ansökan så snart du kan!
Vi söker dig som har:
Universitetsexamen (B.Sc.) inom logistik, supply chain eller liknande erfarenhet
Erfarenhet av att delta i eller leda projekt
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska
Körkort
Plus i kanten:
Kunskap och erfarenhet inom LEAN Manufacturing är meriterande
Kunskap i ytterligare språk
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till förlängning. Tillträde i mitten av maj.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido. Ange tjänstens referensnummer 33165 i ämnesraden. Du kan också kontakta ansvarig rekryterare på jennifer.walder@perido.se eller 070-467 9572.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.