Logistikkoordinator till företag inom glasindustrin

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: 09:00-17:00 (37.5h/vecka)
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstidsanställning med chans till övertag

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Företaget är etablerat i Stockholm sedan 2002 och är ett av de ledande företagen inom glasförpackningsindustrin. Deras kreativa och erfarna team strävar efter att ge och leverera den bästa servicen och produkterna på marknaden.

DIN ROLL:

I rollen som logistikkoordinator kommer din huvudsakliga uppgift vara att boka transporter och följa upp leveranser. Du arbetar på ett litet företag där du har tätt samarbete med en kollega som jobbar tillsammans med dig. Det är ett familjärt företag som eftersträvar att arbetsplatsen ska vara en avslappnad men fokuserad miljö och drivs av att leverera högklassig service.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:

- Följa upp tidsplaner med leverantörer och kunder
- Se till att rätt dokument är skapade och kommunicerade med rätt part
- Bokning och uppföljning av ordrar/transporter/leveranser
- Bibehålla kundnöjdhet


VEM ÄR DU?

För denna tjänst söker vi dig som har en god systemvana och trivs i en prestigelös miljö. Vi ser att du vågar rycka in och hjälpa till där det behövs och alltid levererar god service. Du har lätt att bibehålla fokus och lugn i en stressad situation. Du behöver även vara en god kommunikatör för att se till att informationsflödet fungerar.

Viktigt för tjänsten:

- Du har mycket goda kunskaper i engelska och goda kunskaper i svenska
- Du har mycket god systemvana


Meriterande:

- Arbetat i Macmiljö
- Har arbetat med liknande arbetsuppgifter såsom exempelvis kundtjänst


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund, med chans till övertag.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024