OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig har ett intresse av logistik, är en administrativ klippa och som kan starta inom en snar framtid. Låter detta som dig? Vänta inte, sök idag!
Dina arbetsuppgifter
Som koordinator har du ett stort ansvar på företagets logistikavdelning där ditt arbete påverkar hela logistikflödet hos företaget och dess kunder. Din primära uppgift kommer att vara planering av logistikflödet, som att ta emot bokningar och boka transporter. Det är en mindre logistikavdelning så din roll kommer vara väldigt betydelsefull, något som du trivs med.
Arbetstider är dagtid måndag till fredag och det är en fördel om du bor i eller i närheten av Kungsbacka, eller har lätt att ta dig.
Din bakgrund
Du ska ha någon form av erfarenhet av logistikhantering samt goda kunskaper i officepaketet. Du har ett strukturerat arbetssätt, god kommunikationsförmåga och lätt för att samarbeta. God svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. Utbildning är inget krav utan här är din positiva personlighet av större vikt.
Om företaget
Kunden är verksam inom logistikbranschen och utgår från Kungsbacka. Vi berättar mer vid en första intervju hos oss på Jovi.
Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 30 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist