OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logent är ett snabbväxande logistikföretag med ett heltäckande tjänsteerbjudande åt logistikintensiva verksamheter. Vi är verksamma inom fem affärsområden och erbjuder tjänster så som konsulttjänster inom tredjepartslogistik, logistik och tull samt bemanningslösningar, entreprenad- och sitelösningar, hamn- och terminalutveckling samt utbildning och IT-stöd. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca.2 000 anställda. Under 2014 beräknas Logent omsätta ca 1,5 miljard SEK.
Logent AB är auktoriserade genom Almega och ISO-certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.
Vill du jobba i en spännande och rolig miljö där ledord som samarbete och utveckling är centrala?
Vi söker nu för kunds räkning logistikordinator som kommer jobba deltid 10-14 under en längre period.
Tjänsten innebär att man får vara med att påverka och utvecklas i sin roll inom företaget.
Tjänsten är belägen i Älvsjö.
Som Logistikordinator kommer du bl.a. jobba med:
- Kundservice
- Transporter
- Utveckling av din enhet
- Kvalitetsuppföljning
- Snabb respons till kunderna
Vi ser helst att du har erfarenhet att datasystemet Visma eller Jevees och har jobbat med liknande frågor inom logistik. Det läggs en stor vikt hur du är som person och du bör vara en glad person som ser möjligheter i arbetet. Det är också viktigt att du är strukturerad och driven.
Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att tas på samtliga kandidater som kallas till intervju.
Urvalet sker löpande så sök tjänsten redan idag! Ansök via vår hemsida "www.logent.se" under rubriken karriär och lediga jobb "Logistikkordinator".
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Magnus Larsson
Konsultchef Jennifer Lindberg
Consultant Manager Caroline Persson
Konsultchefsassistent Andreas Hallström
Konsultchefsassisten Andreas Hallström
Emma Johnsson
Rekryterare Emma Johnsson
HR-chef Mari Talpila Wennström
08-41003161
Konsultchef Elin Nilsson
Emma Johnsson