OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ingå i ett härligt kundserviceteam? Perfekt, Zendr i Solna söker nu sin nya kollega som har erfarenhet inom logistik!
Gillar du att jobba i en föränderlig miljö där du har möjlighet att utvecklas i takt med företaget? Vid Zendr har du nu den chansen! Zendr är på en otrolig tillväxtresa och dom behöver dig för att utöka teamet inom kundservice. Här får du som har erfarenhet från logistikbranschen en dedikerad chef och härliga kollegor som tillsammans kommer påverka företagets framtid på ett meningsfullt sätt.Kom och hoppa på framgångståget som är i rullning, jag lovar, det här blir kul!Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Zendr är ett familjärt företag som hälsar sina medarbetare välkomna till en härlig arbetsgemenskap. Företaget är beläget i ljusa och fina lokaler i Frösundavik, där du kommer att arbeta i öppet landskap tillsammans med kundserviceteamet. Varje dag inleds med en trevlig frukost för att skapa en positiv start.
Som anställd på Zendr har du tillgång till ett gym i samma byggnad, och utanför dörren väntar vackra promenadstråk i Hagaparken.
Kundserviceteamet består för närvarande av fyra personer, och du kommer att bli en viktig del av detta engagerade gäng som gemensamt strävar efter att erbjuda kundservice i världsklass. Med en dedikerad och ödmjuk ledare ges du möjligheten att växa tillsammans med företaget.
Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare vid Zendr kommer du bland annat:
• Svara på inkommande ärenden via telefon, mail och kundportal
• Utreda eventuella felsändningar
• Jobba nära företagets säljare för att bidra till en god kundupplevelse
• Bidra till effektivisering av det dagliga arbetet
• Bidra till ökad kundnöjdhet genom professionellt agerande till kund
Värt att veta
Företagskulturen genomsyras av gemenskap som byggs upp och förstärks genom att alla jobbar på kontoret. Arbetstider är vardagar 8:00-17:00.
Detta är en tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning, med start så snart rätt person kan vara på plats.
Våra förväntningar
Du som söker har erfarenhet av kundservice och kunskap inom logistik. Du behöver förstå alla flöden som en försändelse har och vilka utmaningar som kan uppstå längs med vägen. Som person är du positiv, kommunikativ och drivs av att bemöta kunder på ett professionellt sätt.
Vidare är du nyfiken och har en god energi som du delar med dig av i teamet. Du tar ansvar för dina egna uppgifter och utveckling men är även en lagspelare som strävar efter att nå gemensamma mål. Då företaget är på en tillväxtresa är det viktigt att du har lätt att ställa om då det kan komma nya riktlinjer och rutiner längs med vägen. För rollen behöver du kunna flytande svenska i tal och skrift samt besitta goda kunskaper i engelska.
Intresserad?
Rekryteringen sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07