Logistik/lager- och inköpsansvarig

Logistik/lager- och inköpsansvarig

Arbetsbeskrivning

Om du söker en pulserande vardag och vill arbeta i ett företag med en produkt och mission som gör skillnad i människors liv – varmt välkommen till MYoroface!

MYoroface söker en driven person som vill ta sig an att axla ansvaret för logistik, lager, packning och inköp. Vill du vara med och driva och utveckla ett snabbväxande forskningsdrivet företag med ambitioner att förändra en hel bransch? MYoroface är inne i en tillväxtfas och här får du chansen att vara med och utveckla deras service i en härlig entreprenöriell miljö där allt är möjligt. Din professionella och personliga utveckling kommer att gå hand i hand med ditt eget engagemang och företagets tillväxt.

Hos MYoroface kommer du trivas om du, som de, är snäll, gillar att tänka nytt, bryta mark och dagligen arbeta i en ständigt föränderlig miljö med högt tempo, där alla tar personligt ansvar och hjälps åt när det behövs, samtidigt som de har väldigt roligt. Här finns inga färdiga recept på hur något ska göras, men de gör antaganden, testar, mäter och analyserar och förbättrar framgångsrecepten hela tiden.

I rollen som logistik/lager/inköpsansvarig arbetar du aktivt för att hela tiden effektivisera och hantera kundernas orders och vägen ut till kund. Du ser till att lagret är välfyllt och att ni har rätt sorts packmaterial samt packar produkterna på ett sätt som ger kunderna ett kvalitetsintryck när den landar ute hos kund över hela Europa. Du förhandlar med olika leverantörer för att ge kunderna de bästa transportlösningarna. Du är också den som ser till att leveransvillkor och priser ligger inne i systemen mot e-handeln och samarbetar tätt med ekonomi och e-commerce avdelningarna. Du kommer även få ta ansvar för att ge förslag, undersöka och ta in offerter på kompletterande produkter för e-handeln. Du kommer att arbetsleda personal i olika utsträckning för lager, plock och pack.

Då MYoroface är ett litet bolag i början på sin tillväxtresa kommer du att få vara med och forma tjänsten utifrån din erfarenhet och kunskap. Den entreprenöriella miljön kommer att innebära stor frihet under ansvar, men också snabba vändningar och anpassningar efter vad som händer extern och internt.

Du är själv intresserad av kunskapsinhämtning och öppen för att lära dig nytt. Du har lätt för att samarbeta med andra med olika bakgrund och erfarenhet på ett opretentiöst vis samtidigt som du gärna delar med dig av din egen kunskap.
Med din erfarenhet och drivkraft hittar du nya vägar samtidigt som du håller dig ajour med vad som händer inom logistik och lager.

Inom verksamheten kommer du jobba i ett tight team som är placerade i både Hudiksvall och Göteborg.

Din profil
Vi söker dig som har en ekonomi/administrativ bakgrund gärna med erfarenhet av inköpsarbete, förhandling om avtal, lager- och plock/pack eller enklare logistik.

Du har erfarenhet av:
• Projektledning
• Inköp
• Förhandling
• Logistik
• Administrativt arbete
• Arbetsledning

Meriterande:
• Inco terms
• Exportdokument och exportregler
• Erfarenhet från lagerhantering, plock och pack på lager
• Erfarenhet av försäljning
• Språkkunskaper utöver svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av Dynamics 365 Business Central eller liknande ERP system

Erfarenhet.
Ca 2 års erfarenhet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tar du naturligt eget ansvar och egna initiativ, är drivande, uthållig, proaktiv och nyfiken. Du har en stark kommunikativ förmåga som visar sig i att du kan ta till dig och tolka information och omsätta den, att du kan ta tillvara på kundernas önskemål och lyssna på inputs från olika intressenter. Utveckling och teknik är ett stort intresse och som en naturlig del av din vardag håller du dig ständigt uppdaterad om vad som händer.
Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift eftersom våra möten ofta hålls på engelska och du har utländska kontaktytor.


Tjänsten är på heltid med tillsättning enligt överenskommelse med placering i Hudiksvall. Resor i arbetet förekommer regelbundet. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Låter detta spännande? Vill du vara med på en tillväxtresa och ingå i ett härligt familjärt gäng? Vi ser fram emot att höra av dig!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2023
  • Ansök senast: 17 september 2023

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024