OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten Vi söker nu en[logistik/lageradministratör för ett uppdrag på 50 %. Vår kund är ett snabbväxande företag som arbetar med tele- och datakommunikationstjänster. [ Arbetsuppgifter I rollen som logistik/lageradministratör förväntas du hjälpa till där det behövs och har bland annat följande uppgifter: . Säkerställa att rätt produkter finns i lagret . Ansvara för in- och utleveranser från lagret, att det sker i rätt tid och till rätt plats . Ansvara för beställningar . Logistik och hantering av utrustning . Hålla ordning och reda på lagret och kontoret . Övrig förekommande administration . Gymnasiekompetens . Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter . B-körkort Du trivs med att ge service och kan snabbt växla mellan olika uppgifter. Du är mycket noggrann och självständig, ser vad som behövs göras och tar egna initiativ. Erfarenhet av inköpssystemet IFS är meriterande, likaså gymnasial ekonomiutbildning eller motsvarande. [ Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719