OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälpmedelscentralen i Eskilstuna
Välkommen att utveckla och utvecklas hos en av Sörmlands största arbetsgivare. Tillsammans skapar vi Sveriges friskaste län 2025.
Hjälpmedelscentralen är en länsövergripande verksamhet som erbjuder hälso- och sjukvården och kommunerna i länet en komplett hjälpmedelsservice inom områden i kommunikation, rörelseteknik, medicinska behandlingshjälpmedel och hjälpmedel för inkontinens.
På Hjälpmedelscentralen finns en samlad kompetens om de produkter som finns på marknaden, hur de ska användas och hur de kan anpassas efter individuella behov.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Reparation och rekonditionering av hjälpmedel
Montering av hjälpmedel
Lagerutveckling
Medverka i sortimentsarbete och andra förekommande utvecklingsområden
Du kommer att arbeta på Hjälpmedelscentralens huvudlager. Avdelningen ombesörjer in- och utleveranser, lagerhållning samt rekonditionering/reparation av hjälpmedel. Vi söker en person som är noggrann, ordningsam och strukturerad. Du kommer att arbete i ett team med varierande arbetsuppgifter och har därför god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt och vara drivande. Du är intresserad av att arbeta med förbättringar kring företagets logistikflöde. Arbetstiden är förlagd till dagtid måndag - fredag.
Din kompetens
Erfarenhet av arbete i en lager- eller logistikfunktion och/eller logistikutbildning
Mekanisk utbildning/erfarenhet önskvärt
Truckkort typ B meriterande
Körkort C meriterande
Datorvana
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Anställningsform och sysselsättningsgrad
Tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse.
Information om tjänsten lämnas av
Logistikchef Jari Määttä, 076-723 46 01.
Facklig information Kent Nilsson, Kommunal, 070 338 14 86.
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2016-12-15.
Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär landstinget ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt.
Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-56010
Björn Johansson
0150-560 10
Mikael Palo, kultur- och utbildningschef, 070-518 72 42
Ann-Sofie Bredell
0150-560 10
Karin Illerström
0150-560 10
Linda Molander
0150-560 10
Kenth Persson
0150-560 10
Mikael Kjellander
0150-560 10
Peter Sköld
0150-560 10