Logistikmedarbetare

Logistikmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som vill jobba med administrativa uppgifter på vår logistikavdelning, och erbjuder möjligheten att vara med i vårt team som arbetar med lager, logistik och produktion.

Om tjänsten

I rollen som logistikmedarbetare kommer du i första hand att hantera våra returorders där du har kontakt med våra leverantörer, transportörer och lagerpartners.

Om dig

Du bör vara flexibel samt besitta förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete då dina arbetsuppgifter kan komma att variera från dag till dag.

Som person behöver du vara en riktig lagspelare med god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, med god datorvana samt trivas med nya arbetsuppgifter.

Vi kan erbjuda:

Härlig stämning i ett team med mycket stöd från kollegor och högt i tak samt stora möjligheter att bidra och utvecklas inom företaget.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning med goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då båda språk används i arbetet.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av logistik och administrativt arbete.

Placering och start

Tjänsten är på på 100%, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Placering på vårt huvudkontor på Strandbadsvägen 19C i Helsingborg. Arbetstiderna är förlagda vardagar 08.00-16.30. Ansökningar behandlas löpande och startdatum är omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Caroline Sjöberg

camilla.bjornlund@trademax.se

Agnes Dättermark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Home Furnishing Nordic
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2020
  • Ansök senast: 20 maj 2021

Besöksadress

Diagonalvägen 1, Kungens Kurva
None

Postadress

Diagonalvägen 1
Kungens Kurva, 14175

Liknande jobb


Kredithandläggare till Marginalen!

Kredithandläggare till Marginalen!

28 november 2024

HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024