OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill jobba med administrativa uppgifter på vår logistikavdelning, och erbjuder möjligheten att vara med i vårt team som arbetar med lager, logistik och produktion.
Om tjänsten
I rollen som logistikmedarbetare kommer du i första hand att hantera våra returorders där du har kontakt med våra leverantörer, transportörer och lagerpartners.
Om dig
Du bör vara flexibel samt besitta förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete då dina arbetsuppgifter kan komma att variera från dag till dag.
Som person behöver du vara en riktig lagspelare med god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, med god datorvana samt trivas med nya arbetsuppgifter.
Vi kan erbjuda:
Härlig stämning i ett team med mycket stöd från kollegor och högt i tak samt stora möjligheter att bidra och utvecklas inom företaget.
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning med goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då båda språk används i arbetet.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av logistik och administrativt arbete.
Placering och start
Tjänsten är på på 100%, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Placering på vårt huvudkontor på Strandbadsvägen 19C i Helsingborg. Arbetstiderna är förlagda vardagar 08.00-16.30. Ansökningar behandlas löpande och startdatum är omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Sjöberg
camilla.bjornlund@trademax.se
Agnes Dättermark