Logistikmedarbetare med fokus på kvalitetsfrågor

Logistikmedarbetare med fokus på kvalitetsfrågor

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som vill jobba med kvalitetsfrågor på vår logistikavdelning, och erbjuder möjligheten att vara med i vårt team som arbetar med lager, logistik och produktion.

Om tjänsten

I tjänsten kommer du att hantera många olika administrativa uppgifter såsom

- Analys av reklamationsdata

- Felsökning och åtgärd av produktfel

- Förebyggande kvalitetsarbete i samråd våra leverantörer och lagerpartners

- Kostnadsstyrning och uppföljning gällande kvalitetsfel

- Uppföljning av avtal

- Kvalitetskontroll & avtalsskrivning med nya leverantörer

Initialt kommer tjänsten innefatta analys av problem artiklar/serier och driva många mindre projekt mot/med våra leverantörer och se till att vi får ut önskad effekt, i linje med våra uppsatta mål.

Det är av stor vikt att du har fallenhet för problemlösning, att du är analytiskt lagd och har en kravställande personlighet.

Vidare behöver du ha god kommunikationsförmåga på svenska och engelska i både tal och skrift.

Körkort & bil är meriterande då besök hos våra lagerpartners är förekommande.

Om dig

Du bör vara flexibel och ha förmåga att prioritera då dina arbetsuppgifter kan komma att variera från dag till dag.

Vi kan erbjuda

Härlig stämning i ett team med mycket internt stöd från kollegor och högt i tak. - Stora möjligheter att bidra och utvecklas i inom företaget.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning med goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då båda språk används i arbetet.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av logistik och administrativt arbete.

Placering och start

Tjänsten är på på 100%, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Placering på vårt huvudkontor på Strandbadsvägen 19C i Helsingborg. Arbetstiderna är förlagda vardagar 08.00-16.30. Ansökningar behandlas löpande och startdatum är omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Caroline Sjöberg

camilla.bjornlund@trademax.se

Agnes Dättermark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Home Furnishing Nordic
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2021
  • Ansök senast: 13 november 2021

Besöksadress

Diagonalvägen 1, Kungens Kurva
None

Postadress

Diagonalvägen 1
Kungens Kurva, 14175

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024