OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att skapa hållbara resultat och utveckla verksamhet genom dina medarbetare? Simplex söker nu en kommunikativ, prestigelös och analytisk logistiksamordnare med god affärsförståelse som vill vara med och utveckla lagerverksamheten och ta den till nästa nivå!
Om tjänsten:
Som logistiksamordnare har du helhetsansvar vad gäller upphandling och transportplanering med säkrat kvalitativt och ekonomiskt resultat samt ansvar för att lagret ständigt effektiviseras, förbättras och optimeras.
Arbetsuppgifter:
- Kostnads- och kvalitetsansvar inom verksamheten, både på lång och kort sikt.
- Lösa uppkomna logistikproblem på bästa sätt
- Bidra till en positiv och god arbetsmiljö
- Viss resursplanering
Om dig:
Det krävs att du tidigare har arbetat som logistiksamordnare, teamledare eller i en liknande befattning i en liknande bransch, företrädesvis inom Lager. Fördelaktigt är erfarenhet av lagerstyrning och vana av att navigera i en föränderlig tillvaro där kommunikation och förställning av nya lösningar är en stor del av det dagliga arbetet.
Du är en lagspelare som är tydlig i din kommunikation samtidigt som du är lyhörd för verksamhetens inspel och medarbetarnas förankring i det dagliga arbetet. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.
Specifik info om jobb:
Arbetsplatsen är belägen i Norsborg, Stockholm
Arbetstiderna är mån-fre