Logistik/support till industrikund

Logistik/support till industrikund

Arbetsbeskrivning

Trivs du i roller där du får arbeta med kundkontakt och göra det lilla extra för att utveckla och skapa ett mervärde för dina kunder? Tycker du om att arbeta i en global miljö och vill ge service i världsklass? Då kanske tjänsten som Kundsupport hos en av våra kunder i Fagersta kan vara något för dig!

Om tjänsten
Som medarbetare inom kundsupport kommer du att arbeta på ett stort och globalt företag i Fagersta. Arbetet innebär att du kommer ha mycket kundkontakt via mail och telefon. Dina arbetsuppgifter innebär kundsupport i form av orderhantering, leverenshantering, reklamationshantering etc. Du kommer även att arbeta med skeppning och enklare tullhantering.  Allt detta utförs med kunden i fokus och en ambition att bygga och stärka långsiktiga relationer till kunder och samarbetspartners. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att få förmånen att arbeta i ett härligt team med engagerade och positiva medarbetare som har högt i tak och gemensamt arbetar för att nå målen.

Tjänsten som Kundsupport är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt med placering i Fagersta. Initialt är uppdraget på 12 månader  och för rätt person finns goda möjligheter till förlängning. 
Urvalsarbetet sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Om dig
Vi söker dig som tidigare jobbat med kundtjänst eller likvärdiga arbetsuppgifter. Du är administrativt lagd och tar gärna på dig mer komplexa problem för att lösa dessa. Din drivkraft är att ge en högkvalitativ service till kunder och du är en flexibel lagspelare. Du behöver vara lyhörd, serviceinriktad, kommunikativ och organiserad då du kommer ha flertalet öppna ärenden åt gången och driver på dessa för att komma till lösningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god vana av att jobba i affärssystemet M3. Har du tidigare arbetat med försäljning, skeppning och tullhantering ser vi det som meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Per Olander via. 073-684 70 13 alt. per.olander@adecco.se eller Linnéa Strandh via linnea.strandh@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2024
  • Ansök senast: 27 oktober 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

18 november 2024