OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu för kunds räkning en Logistiksupport i Göteborg med start inom 2v.
Övergripande ansvarsområde innefattar att ta emot och hantera frågor och avvikelse-rapportering från kunder, leverantörer, medarbetare och externa aktörer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden Support vid logistikrelaterade frågor
Avvikelsehantering för gods in och ut
Anmäla och driva transportreklamationer
Följa upp och förmedla kvalitetsutvecklingen för gods in och ut löpande
Kontrollera fakturor i händelse av avvikelse i förhållande till order
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas och prestera bra i rollen som Logistiksupport krävs kompetens inom service, problemlösning, logistiska flöden, transport och spedition, ekonomi samt kunskap i engelska i tal och skrift.
Meriterande är erfarenhet från support av affärssystem Movex samt kundtjänstrelaterad erfarenhet.
Vi söker dig som är Serviceminded
Stabil och modig
Analytisk
Strukturerad
Kreativ
OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en konsultanställning, med start inom 2v, 6 mån med goda möjligheter till anställning hos kund.
Ansök med ett CV samt ett personligt brev kopplat till annonsen.
Ansökningar via mail hanteras inte p.ga GDPR.
Varmt välkommen med din ansökan!