OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en Lokal Installation/Servicechef till vår kund i Umeå. Vi söker dig som är intresserad av en tjänst med varierande arbetsuppgifter som bland annat innebär att leda, strukturera och motivera ditt eget team. Denna roll kommer att innebära stora utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Du får möjlighet att arbeta på ett företag som värnar om sin personal och dess trivsel.
I rollen som Installation/Servicechef kommer du att driva din region och de servicetekniker som du har personalansvar för framåt. Du kommer ha en viktig roll i företaget eftersom att du tillsammans med ditt team strävar efter att uppfylla såväl kunders som företagets målsättningar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Verka för att underhåll och service utförs i tid, blir slutförda och fakturerade
• Daglig kontakt och ansvar för en utav företagets större kunder
• Kalkylering och planering av servicearbeten
• Budgetansvar
• Personalansvar för cirka 8 servicetekniker
• Utveckla rutiner och instruktioner tillsammans med resterande servicechefer
• Säkerhetsställa kvalitén i utförda arbeten på fältet
• Fastställa och uppföljning av uppsatta mål
• Bemanningsplanering, rekrytering och kostnadsoptimera personalstyrkan
Arbetets omfattning: Placeringsort är Umeå och tjänsten är på heltid, arbetstid 7-16.
Om företaget
Information om företaget ges vid intervjutillfället
Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som Installation/Servicechef ser vi att du är van vid att arbeta mot uppsatta mål och att du haft budgetansvar tidigare. Du har erfarenhet av serviceledning och har haft personalansvar på nära håll och/eller på distans tidigare. Som ledare tror vi att du har ett tydligt ledarskap samt att du använder din kommunikativa förmåga för att lyckas tillsammans med gruppen.
Vidare ser vi gärna att du är målmedveten, det är en självklarhet för dig att arbeta efter KPI:er samt att du är lyhörd. Som person är du ansvarstagande, handlingskraftig och van vid att fatta svåra beslut. Du utrycker dig väl i svenska och engelska både i tal och skrift, du innehar B-körkort.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Emily Higgins på telefon 073-365 68 32 eller emily@2Complete.se.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Sökord: Affärsområdeschef, Teamleader, Servicechef, ledarskap, tekniker
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson