OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälp oss skapa produkter som kunderna älskar! Vi söker efter en lokal produktspecialist med ansvar för våra produkter Expert Help, Handböcker och Chatbot på den svenska marknaden.
Främsta arbetsuppgifter
Ha kontroll på produkternas ”Product Market fit” i Sverige
Säkerställa att produkterna har en ”local touch”
Ansvara för översättningar i produkterna samt i kommunikationen runt produkterna
Fungera som säljstöd för säljarna i Sverige
Stötta Customer Care och experterna som produktspecialist i Sverige, bland annat med tekniskt stöd i de produktrelaterade systemen
Stötta Professional Service i Sverige
Ansvara för produktdokumentation på svenska
Ansvara för internutbildning i produkterna
Ansvara för studentsamarbetena av Expert Help
Som lokal produktspecialist är du produktapparatens förlängda arm in i den lokala organisationen och du fungerar som en lokal ”go-to” person för produkt.
Du kommer att ingå som en del av den lokala organisationen, med fokus på hur produkterna levererar i den svenska marknaden. Samtidigt arbetar du tätt tillsammans med den centrala produktorganisationen ”Product Management” som har ansvar for hela Simployers produktportfölj.
Vi söker dig
Som är strukturerad, effektiv och noggrann. Du har kundens upplevelse i fokus, ser helheten och gillar att arbeta i team och mellan team. Vi vill att du
Har arbetat med Saas-produkter och problemställningar inom produktutveckling
Gillar att prata med kunder och diskutera deras behov
Är en problemlösare
Har lätt för att sätta dig in i olika system och lösningar
Har kunskap i att kartlägga och analysera kundresor
Är flytande i svenska och engelska så väl i tal som skrift
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Vill du veta mer?
Har du frågor om rollen eller processen, tveka inte att ta kontakt med Jenny Randau, Head of Product & Marketing, tel: 0705 – 20 45 77. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Om Simployer
Simployer hjälper företag att säkerställa att varje anställd når sin fulla potential. Det gör man med hjälp av att erbjuda expertsupport och utbildning inom HR, lön, skatt och moms samt en SaaS-lösning för HR Management. Genom att Simployer samlar systemlösningar, lärande och expertis i ett unikt erbjudande så ser de till att kunderna får en enklare arbetsvardag – samtidigt som de kan känna sig säkra i att göra rätt när det gäller lagar och regler. Simployer har kontor i Stockholm och Göteborg och är dotterbolag till norska Simployer i Sarpsborg. Läs gärna mer på www.simployer.se