OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en medarbetare till HP i Göteborg. Arbetsuppgifter Du har ansvar för att koordinera den dagliga verksamheten i fastigheten samt entreprenörer vid mindre om/nybyggnadsprojekt. Inom ditt ansvarsområde ligger även översyn av lokaler och mindre underhåll. Du håller löpande kontakt med fastighetsansvarig avseende problem med fastigheten och fungerar som besökmottagare och eskorterar montörer och hantverkare i fastigheten. Du medverkar vid brandskyddsarbetet och utför egenkontroller. Du ansvarar för nyckelhantering och passerkort. Du hanterar även inkommande och avgående gods, beställning och samordning av transporter samt inkommande felanmälningar. Kvalifikationer Vi söker Dig som har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är beredd att ta ett stort eget ansvar och är van vid kund- och leverantörskontakter. Som person är Du positiv, flexibel, social, noggrann och självgående. Du har en bra organisationsförmåga och är beredd att rycka in där det behövs och ser vad som behöver göras. Datavana krävs genom att beställningar av material och felanmälan görs via webben. Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav. Ett genuint intresse för service och människor är förutsättningar för att du ska trivas med dina uppgifter.