OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Falkenberg har en särpräglad charm med kust och sandstränder, en gemytlig stadskärna vid Ätran, samt den omgivande landsbygden som erbjuder goda möjligheter till utflykter i skog och mark. Kommunen har 39 000 invånare och är den till ytan största kommunen i Halland. Bygg- och projektavdelningen ingår i Stadsbyggnadskontoret och är kommunens centrala enhet för anläggnings- och byggprojekt samt fastighetsförvaltning. I Stadsbyggnadskontoret ingår även plan-, bygglov- exploatering- och gatuavdelningen, med totalt 38 medarbetare. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Du skall i första hand ansvara för samordning och rationalisering av de kommunala förvaltningarnas lokaler samt göra en översyn av internhyressystemet. I arbetsuppgifterna ingår att identifiera, värdera och formulera förvaltningarnas ökningar och minskningar i lokalbehovet. KVALIFIKATIONER Du ska ha erfarenhet av fastighetsförvaltning, hyres- och energiavtal, vana av förhandling samt hyressättning. Teknisk, ekonomisk och juridisk kompetens är tillsammans med erfarenhet från kommunal eller statlig verksamhet en merit. Vidare ska du ha servicekänsla, vara analytisk, ha god administrativ förmåga och datorvana samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. B-körkort erfordras.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mustapha Radi
0346-885415
Mikael Paulsson
0346- 885267
Facklig företrädare nås via kommunens växel
0346-886000
Miodrag ”Miki” Gocic
0346-885416
kanslichef Henrik Lundahl
kommunchef Rolf Landholm
Fackliga företrädare nås via kommunens växel
0346-88 60 00
Håkan Gullberg
Kommunstyrelsens ordf Mari-Louise Wernersson
kommunchef Rolf Landholm
0346-88 61 36