Lön, ekonomi och HR-administratör till Ahlins

Lön, ekonomi och HR-administratör till Ahlins

Arbetsbeskrivning

Ahlins har funnits i anodiseringsbranschen i 55 år och har i dagsläget 43 anställda. På Ahlins har vi alltid gillat utmaningar. Om något är möjligt? I så fall är det ett jobb för oss!

Ahlins är experter på anodisering av aluminium oavsett om det är små eller stora upplagor, små eller stora detaljer. Med attityden att ständigt utvecklas har företaget också blivit riktigt bra på hårdanodisering. Men det är inte allt. Ahlins har kompetensen att ta hand om kundens produktion från ritning till färdig produkt. Det innefattar även moment som kapning, trumling, montering och förpackning.

Bästa kvaliteten och servicen till kunderna är vad som alltid står i fokus hos kollegorna på Ahlins. Många av kunderna som finns i flera olika branscher har högt ställda krav på kvalitet och perfektion. Något som har bidragit till den höga kvalitet som Ahlins håller. Och har man bestämt sig för att alltid ligga i framkant vågar man pröva det andra har sagt är omöjligt.

Läs mer om oss: www.ahlins.com

Vill du arbeta i ett företag som siktar på att bli bäst i branschen? Då har du hittat rätt!

Ahlins är expansiva och behöver stärka upp sitt team inom lön, ekonomi och HR.

Vi söker en initiativtagande och allround person som brinner för lön, ekonomi och HR. Rollen är ny och här har du möjlighet att vara med och bygga den från början.

I rollen bidrar du till en ökad trivsel, sammanhållning och ett större engagemang i alla företagets aktiviteter.

Tjänsten avser deltid 75-80 %.

Arbetsuppgifterna består i huvudsak av:

• Administrera tidrapportering och reseräkningar
• Bereda lön
• Hantering av kund- och leverantörsreskontra
• Uppdatera system
• Ge support, ta fram underlag
• Personaladministration

Kvalifikationer

För att passa i rollen bör du ha en god erfarenhet inom lön, HR och redovisning och en relevant utbildning.

Vi vill att du har goda systemkunskaper och lätt för att lära dig nya.

För arbetsuppgifterna krävs en god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, i både tal och skrift.

Om dig

Vi söker dig som är strukturerad och noggrann och som vill bidra med rutiner, effektivisering och utveckling av olika systemstöd. Du har en god samarbetsförmåga, är prestigelös och brinner för att analysera och lösa problem.

För dig är kvalitet lika viktigt som för oss, därför tar du gärna hjälp likväl som du gärna hjälper andra för att nå gemensamma mål.

Du har hög anpassningsförmåga och flexibilitet gällande arbetsinsatser när situationen temporärt kräver det.

Vi erbjuder

Hos oss på Ahlins har vi en familjär känsla och en rak och tydlig kommunikation med korta beslutsvägar.

Vi är ett gott gäng som gillar att arbeta ihop. Vi ställer upp på varandra och har kul på jobbet.

Hos oss erbjuder vi dig en stor delaktighet i företagets alla aktiviteter. Vi vill utvecklas och effektiviseras tillsammans och att du ska känna att du är en av oss.

Vår nya fastighet ger oss fina lokaler som kommer att skapa stor trivsel för oss alla.

Om Ahlins

Ahlins har funnits i anodiseringsbranschen i 55 år och har i dagsläget 43 anställda. På Ahlins har vi alltid gillat utmaningar. Om något är möjligt? I så fall är det ett jobb för oss!

Ahlins är experter på anodisering av aluminium oavsett om det är små eller stora upplagor, små eller stora detaljer. Med attityden att ständigt utvecklas har företaget också blivit riktigt bra på hårdanodisering. Men det är inte allt. Ahlins har kompetensen att ta hand om kundens produktion från ritning till färdig produkt. Det innefattar även moment som kapning, trumling, montering och förpackning.

Bästa kvaliteten och servicen till kunderna är vad som alltid står i fokus hos kollegorna på Ahlins. Många av kunderna som finns i flera olika branscher har högt ställda krav på kvalitet och perfektion. Något som har bidragit till den höga kvalitet som Ahlins håller. Och har man bestämt sig för att alltid ligga i framkant vågar man pröva det andra har sagt är omöjligt.

Läs mer om oss: www.ahlins.com

I denna rekrytering har Ahlins valt att samarbeta med Flodin. All kontakt med Ahlins undanbedes och sker via Flodin.

Flodin Rekrytering & Bemanning är ett erfaret rekryterings- och bemanningsföretag. Vi jobbar lokalt för att nå den bästa matchningen när företag har ett rekryteringsbehov. Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot vårt mål, som är att bli det självklara valet för företag som behöver personalförstärkning – och för dig som vill gå vidare i din karriär. Läs mer på www.flodinab.se

För mer information om denna tjänst kontakta Camilla Flodin 0708 22 32 20.

Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökan via mail.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Flodin Rekrytering och Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2023
  • Ansök senast: 30 september 2023

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

22 november 2024

22 november 2024