OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden
Tempest Security är en fullserviceleverantör av tjänster inom bevakning, säkerhetsteknik, service och säkerhetsutbildning. Bolaget startade 2009 har sedan dess vuxit och blivit en av Sveriges ledande aktörer inom säkerhet. Tempestbolagen har idag över 600 medarbetare I Stockholm, Göteborg, Uppsala, Luleå, Oskarshamn och Södermanlands län samt i Storbritannien, Norge, Finland, Tyskland och Turkiet. I början av december 2017 börsnoterades bolaget på Nasdaq First North.
Deras uppdrag och objekt varierar mellan myndigheter, landsting och privata verksamheter. Deras vision är att vara det självklara valet inom säkerhet och service genom att erbjuda medarbetare med högt säkerhetsmedvetande och stort personligt engagemang.
Om rollen
Är du en glädjespridare som drivs av att få vara med och påverka ditt eget arbete, just nu söker vi en Löne- & HR generalist som är självgående och snabblärd. I rollen som Löne- & HR generalist så kommer du att arbeta i en delad roll där du fördelar ditt arbete mellan både lön- och HR frågor
Du kommer exempelvis att:
- Ansvara för first line support för lönerelaterade frågor
- Gå igenom tidrapportering och bereda löner
- Vara delaktig i rekryteringsarbetet
- Skapa anställningsavtal
- Säkerhetsställa accesser för de anställda
- Skapa arbetsgivarintyg
- Rapportera till Försäkringskassan
Kvalifikationer
I rekryteringen för denna roll som Löne- & HR generalist så kommer vi att värdera dina personliga egenskaper högt. För att ha rätt förutsättningar för att snabbt ta dig an rollen så behöver du ha minst något års erfarenhet av arbete med löpande löneadministration, starkt meriterande är om du har erfarenhet ifrån Hogia. Vidare tror vi att du har grundläggande kunskaper inom personaladministration eller liknande. Att du är noggrann, lösningsorienterad och tycker om att självständigt ta dig an och lösa problem, är egenskaper som vi värdesätter för denna tjänst. Du är gärna med och utvecklar processer och kommer med idéer kring hur man kan effektivisera arbetet i teamet.
Arbetstider, tillträde och omfattning
Arbetstiderna är måndag till fredag kontorstider med möjlighet till flex. Tjänsten är på 75-100 procent beroende på vad som passar din livssituation. Detta är ett föräldravikariat med start i april. Du blir anställd direkt utav Tempest Security med goda möjligheter till att anställningen går över till en tillsvidaretjänst.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig madelaine.roosmark@hero.se eller på tel 0709306645
Vi ser fram emot din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445