OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innebär att du arbetar som administratör både till personalfunktionen, ca 60 %, och ekonomifunktionen ca 40 %. På lönesidan hanterar du 150-250 löner varje månad beroende på säsong. Dessutom sköter du övriga administrativa uppgifter knutna till löner till exempel utfärdande av anställningsbevis, arbetsgivarintyg och statistikuppgifter. Arbetsuppgifterna på ekonomisidan består i första hand av fakturahantering och utbetalningar. För närvarande använder vi oss av Hogia lön och Visma 2000. Vi håller dock på att se över hela vårt administrativa IT-stöd och du kommer att ha stora möjligheter att vara med och påverka hur det ska se ut i framtiden. Vi söker dig som har gymnasiekompetens, samt utbildning inom och minst några års erfarenhet av löne- och ekonomiarbete. Som person är du drivande, självgående, serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga.