OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lundin & Boström är ett rekrytering- och konsultföretag som startade verksamheten 2008 och vi har genom åren fått förtroendet att tillsätta hundratals nyckelpersoner till företag och organisationer som varit i behov av det bästa. Genom vår kunskap, passion för kundens affärer och hårt arbete ger vi förutsättningar för tillväxt, trivsel och utveckling. Vi är idag sex personer på kontoret och ute hos våra kunder arbetar ett 50-tal konsulter.
Är du en driven person med intresse för byggbranschen? Vi söker dig för uppdrag hos en av våra kunder med start v. 33 i Borlänge. Uppdraget börjar med 6 månader och leder därefter till anställning hos kund om det känns bra för båda parter.
Arbetsbeskrivning:
Som löne- och ekonomiadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att hantera inkommande och utgående fakturor, löpande bokföring samt löner. Till stöttning har du också en controller. Då kunden verkar inom byggbranschen är det meriterande om du har erfarenhet av den omvända byggmomsen.
Systemen du främst kommer att arbeta i är Visma (Lön och ekonomiprogram), Movenium (Tidssystem) och Centsoft (Attest och konteringsprogram).
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av byggbranschen och känner till komplexiteten i olika ackord med mera. Utbildning med ekonomisk inriktning alt. yrkeserfarenhet vi bedömer som likvärdig är meriterande, men kunskap om branschen bär större tyngd.
Din Profil:
Som person är du serviceinriktad, kvalitetsmedveten och noggrann. Du är flexibel och vågar ta dig an nya uppgifter när de dyker upp. Du trivs med kontakt med många människor.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt. Senast 26/7. Du ansöker via vår hemsida, www.lundinbostrom.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta Ida Ryentorp 070-360 71 90 eller Maria Lindström 070-510 12 50.