OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en löneadministratör på heltid som ska ansvara och administrera företagets löner. Viss personal- och ekonomiadministration ingår i arbetet.
Om tjänsten
Du kommer att ha hand om hela löneprocessen från start till slut samt sköta ingående och utgående fakturering. I rollen ingår kontakt med personal angående lönerelaterade frågor men även kommunicering med kommuner och andra myndigheter. Du kommer stötta kollegor i schemaläggning och har du erfarenhet av försystemet AiAi eller löneprogram Kontek är detta meriterande.
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Du har någon form av utbildning inom lön- och eller ekonomi. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet men detta är inget krav, vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och det finns god potential att växa och utvecklas.
Du är strukturerad, flexibel och stresstålig då tjänsten kan innebära att ha koll på och hantera många olika arbetsuppgifter parallellt.