OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Kanal 10 en driven Löne- och personaladministratör som vill vara med och utveckla vår HR-vdelning. Som medarbetare i Kanal 10 Media-koncernen blir du en del av en växande global verksamhet. För att passa in i verksamheten delar du Kanal 10s vision. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Vidare har du en god analytisk förmåga. Vi tror även att du har ett stort hjärta för att sprida evangelium. I rollen som löne- och personaladministratör kommer du att arbeta på Kanal 10s kontor i Idhult (strax utanför Älmhult) där du omges av trevliga kollegor och en familjär atmosfär. För rätt person kommer det att finnas möjlighet att utvecklas i tjänsten.
I rollen som löne- och personaladministratör ingår bland annat:
• Löneberäkning
• HR och personaladministration
• Arbete i ekonomisystem
• Kontering
• Besvara förfrågningar och ge service
Vem är du?
Vi söker dig som minst har en avslutad gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller liknande och har erfarenhet av att arbeta med HR- och löneadministrativa uppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av CronaLön, Ms Excel och Ms Word. Det är viktigt att du är serviceinriktad och har lätt att ta till dig och använda olika IT-system. Du har lätt för att kommunicera på svenska i såväl tal som skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska.
Låter detta som en tjänst för dig?
Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag! Skicka personligt brev och CV till vår VD Joakim på joakim@kanal10.se. Joakim finns också tillgänglig för frågor på 0476-533 50. Urval sker löpande.
Övrig information
Omfattning: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse
Läs mer om Kanal 10 på www.kanal10.se
Där kan du läsa mer om vår vision.