Löne- & personalansvarig/specialist

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för kunds räkning en person som kommer att arbeta som löne- och personalansvarig på deltid (50%, måndag-fredag, från september 2009 till och med mars 2010). Du som söker denna tjänst har minst tre års erfarenhet av självständig lönehantering, arbete på personalavdelning, goda kunskaper i löneprogrammet POL samt erfarenhet av tjänstemannaavtal. I arbetsuppgifterna ingår att ansvara för hela lönekedjan inklusive efterrapportering som tex bokföringsunderlag, semesterskuld och underlag för skattedeklarationer. Arbetet innebär också framtagning och presentation av nyckeltal, headcount och annan personalstatistik. Du kommer också att delta i budget- och prognosarbete arbeta med administration av friskprofiler, systemförvaltning av lönesystemet samt ha ett administrativt ansvar för företagets förmånsbilar. Som person är du flexibel, social och utåtriktad. Tjänsten kräver självständighet men även god samarbetsvilja och en positiv inställning. Du bör även trivas i en ombytlig miljö då vi jobbar med många olika företag och du kommer att träffa mycket folk. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag inom industri, lager, bygg och kontor. Vi finns representerade på 35 orter i landet och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är börsnoterade, medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen samt certifierade enligt ISO 9001 och 14001. Omsättningen 2009 var ca 915 Mkr och antal anställda är idag ca 2800. Uniflex utnämndes till Årets Jämställdhetsföretag enligt Folksams Jämställdhetsindex 2007. Rekryteringen sker löpande, tveka därför inte att skicka in Din ansökan redan idag!

Sammanfattning

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024