OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en löneadministratör med kunskaper inom HR, till ett av våra kundföretag med start i september.
Arbetsuppgifterna är i huvudsak löpande löneadministration, men kommer även innebära avtalshantering, anställningsavtal, introduktion, rehabplaner och schemaläggning.
Formell kompetens
- Erfarenhet av lönadministration och HR-kompetens.
Din bakgrund
Du som söker har några års arbetslivserfarenhet som löneadministratör och erfarenhet av HR frågor.
Meriterande om du har erfarenheter av AGDA PS lönesystem.
Personliga egenskaper
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och det är viktigt att du är:
- Ordningsam, noggrann och flexibel
- En god kommunikatör och ambassadör
- En duktig nätverkare och kreativt lagd person
- En lagspelare med god förmåga att samarbeta med olika typer av människor
- Självständig
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Deltid 75%/Växjö
Tillträdesdag
Snarast möjligt
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundqvist
Malin Richardson
Louise Öman
Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson
Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson