OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som löneadministratör på ett företag placerat i Ljungby. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ansvara för löneadministrationen inklusive övervakning av tidredovisningssystemet. Dessutom kommer du administrera reseräkningar samt sköta handläggningen av personförsäkringar inkl. gruppförsäkringar. Du ansvarar även för att kontoplan och attestplan gällande beloppsgränser och limiter innehålls för reseräkningar samt att personalpolicyn och gällande avtal och villkor följs. Vi söker dig med kandidatexamen med ekonomisk/redovisningsinriktning eller liknande. Som person har du god kommunikationsförmåga både var det gäller internt och externt. Du har lätt för att samarbeta och är serviceinriktad. Du innesitter en hög grad av stresstålighet och tycker om att arbeta strukturerat. Ett krav är goda kunskaper i engelska gällande tal och skrift. Meriterande är om du har arbetat med liknade uppgifter tidigare.