OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en löneadministratör. Vår kund är en detaljhandelskedja med strax över 200 butiker inom elektronikbranschen, som sitter i fräscha lokaler i Mjärdevi. Arbetsuppgifter: Som löneadministratör kommer du att arbeta med att bearbeta löneunderlag som kommer in från butikerna. Tjänsten kommer att omfatta 50% (eftermiddagar) mellan den 10 december till minst den 31 januari. Du kommer t.ex. att *Ta emot löneunderlag från butikerna *Registrera in lönerna i Hogia lön *Säkerställa att lönespecifikationer skickas ut *Sköta övrig löneadministration Krav på person Vi söker dig som *Har erfarenhet av Hogia lön *Kan arbeta halvtid eftermiddagar under ovanstående period Det är meriterande om du har någon typ av ekonomisk utbildning. Som person är du noggrann, initiativrik och utåtriktad. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vi erbjuder extrajobb, Konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55
013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109
0736-448506
Rebecca Berg
Karolina Knutsson
Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt
Martin Danielsson