OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Nu söker Adecco löneadministratörer till flera spännande kunder i Helsingborg!Dina arbetsuppgifter: Du kommer att ansvara för löneflödet och ska finnas till hands för frågor från chefer och personal.Bland dina uppgifter finns framtagande av anställningsavtal, tillägg till avtal, rapportering av avvikelser i tidredovisningssystemet, avstämning av lönekonton, administrering av in- och avrapportering i till exempelvis Alecta, rapportering av intern statistik samt framtagande av bokföringsunderlag. Erfarenhet: Vi söker dig som har löneadministratörsutbildning samt minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har stor vana att arbeta självständigt med all löneadministration och goda kunskaper i minst ett lönesystem, gärna Agda Lön. Personliga egenskaper För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vi erbjuder: Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Fakta om anställningen: Tjänsterna tillsätts löpande och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider.Som konsult är du tillsvidareanställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens Ansökan: Du ansöker på Adeccos hemsida www.adecco.se eller genom att klicka på länken http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/default.asp