Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov. Som löneadministatör kommer Du att arbeta med löneadministration för 300-400 anställda på Rapid Larmcentral AB och Rapid Bevakning AB. I arbetet ingår förutom lönekörningar, bland annat att registrera avvikelser, sjukfrånvaro, ledighet. Du kommer att lägga upp nya anställda samt lägga upp och registrera löner. Du kommer även att arbeta med andra förekommande uppgifter så som lönerelaterade kontoavstämningar, hantering av personalförsäkringar och löne ekonomi. Kontakt med företagets anställda, enhetschefer och myndigheter är också vanligt förekommande, samt även besvara löne- och personalstatistik från SCB. Du är löneadministratör med minst 2års erfarenhet från kvalificerat lönearbete. Det är ett krav att du har erfarenhet av Hogia Lön och Hogia Personal, det är en extra merit om du har kunskaper i Pyramid eller Intelliplan. Vi söker dig som arbetar systematiskt och effektivt. Personliga egenskaper som efterfrågas är integritet och god social förmåga. För att nå framgång i denna roll bör du vara självgående, noggrann och stresstålig. Vidare har du intresse av att utvecklas och lära mer inom löneområdet. Information om Rapid hittar du på www.rapid.nu

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalavdelningen Katarina Kallin
08-564 202 00
Peter Adberg
08-564 202 13
Verya Ostovar
0856420259
HR-assistent Kim Gezelius
0856420211

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rapid Bevakning AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 mars 2009
  • Ansök senast: 18 april 2009

Besöksadress

Box 2046 17402 Sundbyberg
None

Postadress

Box 2046
Sundbyberg, 17402

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024