OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansia AB anordnar Personlig assistans för personer med funktionsnedsättningar. Vi erbjuder våra kunder stor valfrihet, kostnadsfri juridisk hjälp, ett personligt engagemang och en service utöver det vanliga. Det är kundens önskemål som är i fokus för vårt arbete. Målsättningen är och har alltid varit densamma: Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000 och är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet. Vi söker en löneadministratör med minst ett års erfarenhet av lönehantering. Du har även[erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter och god datavana. Att ge service är en självklarhet för dig. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper såsom självständighet i kombination av gott omdöme, god samarbetsförmåga, noggrannhet och flexibilitet. Det är viktigt att du är ansvarsfull och vågar ta initiativ. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av schemaläggning, tidrapportering, telefonkontakter med kunder, assistenter och myndigheter, arkivering samt allmänna kontorsgöromål. Löneprogrammet vi arbetar i är[Crona Lön. Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Krav för tjänsten är att du[behärskar Kurdiska (sorani), Arabiska och Svenska i tal och skrift. Tillträde omgående. Ansök så snart som möjligt, då urval sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.