OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att tillsammans med en kollega hantera löneadministrationen men det ingår även en hel del administrativa HR uppgifter, tex statistikrapportering, tolkning av kollektivavtal, skriva anställningsavtal samt att vara ett stöd till chefer och anställda.
Vi söker dig som har ekonomisk gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning samt tidigare erfarenhet av löneadministration.
Det är till din fördel om du har arbetat i Hogia Lön+ och/eller TransPA och kanske du till och med har erfarenhet av Transports eller SEKOs kollektivavtal.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Tjänsten är ett föräldravikariat med start runt 1 juni och är placerad på vårt huvudkontor i Landskrona.
Om du vill veta mer om tjänsten vänligen kontakta Thomas Svanberg, HR-chef, på 010-45 00 246 eller Sofie MacLeod, HRBP, på 010-45 00 217.
Sista ansökningsdatum är 2020-03-31 men urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan.
Ohlssons-koncernen erbjuder tjänster och helhetslösningar inom miljö- och avfallshantering, spol- och rörteknik, entreprenad och transport. Med över 500 medarbetare och verksamhet i hela Sverige tar vi oss an nya utmaningar, alltid med miljön i fokus.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personaladministratö Sofie MacLeod
0418-450217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 217
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-45 00 200
Personaladministratö Sofie MacLeod
010-4500217
HR-Chef Thomas Svanberg
010-45 00 200
Driftschef Ann-Sofie Wijkander
010-4500200