OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en löneadministrator.Vår kund är en större kedja som säljer hemelektronikvaror och man behöver nu hjälp på huvudkontoret. Arbetsuppgifter: Som löneadministratör kommer du att arbeta med löneadministrativa arbetsuppgifter och på sikt kan även HR-administration ingå i arbetet.Du kommer t.ex. att * Hantera reseräkningar * Sortera och registrera lönerelaterade uppgifter Vi söker dig som * Har erfarenhet av arbete med löner sedan tidigare * Har goda kunskaper i Excel Det är mycket meriterande om du har kunskaper i systemen SAP, Time Care och CasaWin. Som person är du serviceorienterad gentemot kollegor och de personer vars löner du hanterar.Du är professionell, seriös och har hög integritet eftersom du kommer ha tillgång till sekretesskänsliga uppgifter om andra anställda på företaget. Start: Omgående Uppskattad omfattning: 50% fram till maj, sedan 100% vid rätt person.Det finns då även chans att tjänsten övergår till heltid tidigare. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, Konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl