OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en erfaren löneadministratör för ett uppdrag på ca fyra till sex månader. Tjänsten är belägen centralt i Stockholm. [ Arbetsuppgifter Du kommer självständigt att[ansvara för ca 160 löner i systemet Palasso. Det är både månadslön och timanställda som du kommer sköta löneadministration för. I tjänsten ingår det även att hantera reseräkningar. För tjänsten krävs det följande erfarenhet: . Gymnasieexamen, gärna en påbyggnadsutbildning inom lön . Flera års erfarenhet av självständig lönehantering . Erfarenhet av att arbeta i Palasso Som person bör du vara noggrann och strukturerad. Du ska kunna arbeta självständigt och tycka om att ge service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719