Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Assistansia ingår i Humana som är Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet och med ca 5000 hel/deltidsanställda. Humana arbetar med personlig assistans för individer med funktionsnedsättningar. Utgångspunkten för vårt arbete är att alla människor har rätt till ett bra liv. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete. Vi sätter människan i centrum, inte funktionsnedsättningen. Assistansia växer och ska nu byta lönesystem, därför söker vi två löneadministratörer för visstidsanställning. Vi ser gärna att du som söker har[erfarenhet från löneadministrativa arbetsuppgifter och god datavana. Att ge service är en självklarhet för dig. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper såsom självständighet i kombination av gott omdöme, god samarbetsförmåga, noggrannhet och flexibilitet. Det är viktigt att du är ansvarsfull och vågar ta initiativ. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av schemaläggning, tidrapportering, telefonkontakter med kunder, assistenter och myndigheter, arkivering samt allmänna kontorsgöromål. Löneprogrammet vi arbetar i är[Crona Lön. Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Tjänsterna är[visstidsanställningar, 3-6 mån, med[tillträdesdatum snarast. Placeringsort för tjänsterna är Örebro. Ansök så snart som möjligt, urval sker löpande,[dock senast 29 nov. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Assistansia AB
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 15 november 2010
  • Ansök senast: 29 november 2010

Liknande jobb


Lönekonsult till Löneenheten

Lönekonsult till Löneenheten

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024