OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SkiStar AB (publ) äger och driver skidanläggningar i Sälen, Åre, Vemdalen, Trysil och Hemsedal. Kärnverksamheten är alpin skidåkning med gästens skidupplevelse i centrum. Övriga strategiskt viktiga verksamheter är logiförmedling, skiduthyrning och skidskola.
Ekonomiavdelningen söker medarbetare:
Vi söker en löneadministratör till vårt huvudkontor i Sälen.
Arbetsuppgifterna kommer att bestå av tidregistrering, löneregistrering och löneutbetalning, hantering av personaluppgifter, bokföring, månadsbokslut, beräkning av upplupna löner, avstämning, personalförsäkringar, lönestatistik, kontakt med intressenter och myndigheter m.m. och övrigt förekommande arbetsuppgifter på löneavdelningen. Arbetet innefattar kontakter med myndigheter, externa kunder och medarbetare.
Vi tänker oss dig gärna som gymnasieekonom med minst tre års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av Hogia lön och Flex tidredovisningssystem är meriterande. Vi vill att du har förmåga att arbeta självständigt och i team. Du ska vara noggrann, positiv och nyfiken på att lära dig nya saker, vara serviceinriktad, engagerad och ansvarstagande.
Vi eftersträvar en jämnare fördelning av kvinnor och män på avdelningen och ser därför gärna manliga sökande.