Löneadministratör

Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Carelli Assistans är ett familjeföretag som erbjuder personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är det lite mindre assistansbolaget med ett stort personligt engagemang. Vi är verksamma över hela Sverige och anordnar personlig assistans under värdegrunden personlighet, trygghet och individen.

Som Löneadministratör hos oss på Carelli Assistans AB blir din främsta uppgift att ansvara för hela löneprocessen för ca 600 anställda, de flesta personliga assistenter. Du kommer även arbeta brett med HR-administration, tolka kollektivavtal, företagshälsovård, anställningsavtal, mm. Utöver detta innefattar arbetet också arbete med leverantörs- och kundreskontra, samt vissa ekonomiska rapporter.
 
Du kommer att vara stationerad på vårt kontor i Solna och det är viktigt att du har erfarenhet av löneadministration och att du har goda kunskaper i att tolka olika sorters kollektivavtal och har en bra struktur i ditt arbete. Det är också meriterande om du har arbetat i tidsredovisningssystemet Aiai och lönesystemet Crona Lön. 
 
ANSÖKAN
Ansökan görs endast via extern webbplats (följ länk nedan). Ansökan på annat vis kommer tyvärr ej att accepteras. Sista ansökningsdag är 2020-05-10 men rekrytering sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carelli Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2020
  • Ansök senast: 10 maj 2020

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Lönespecialist

22 november 2024