OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Panini Internazionale drivs av fyra bröder med ett passionerat intresse för att göra internationella rätter och nya serveringssätt tillgängliga i Stockholm. Vi arbetar för en måltidskultur som passar in i ett hektiskt livspussel utan att kompromissa med våra gästers smakupplevelser eller hälsa.
När vi startade 1990 var vi en liten delikatessbutik på Jakobsbergsgatan. Idag är vi en kedja av måltidsbutiker som finns på 22 platser i Stockholm. Men vi är fortfarande familjeägda och vi arbetar fortfarande efter samma värderingar.
Det viktigaste för oss är att kunna arbeta med omtanke. Omtanke om råvaror – och under vilka förhållanden de produceras. Omtanke om våra gäster – deras trivsel och hälsa. Och omtanke om våra medarbetare – att vi alla får rätt förutsättningar att göra det vi är bra på.
Vi söker nu en löneadministratör.
Arbetsuppgifterna innefattar:
Löner
HR Admin
Regelverk
Vi söker dig med minst 2 års erfarenhet från branschen. Du ska behärska svenska språket flytande i både tal & skrift.
Du ska kunna jobba självständigt och ansvara för hela löneprocessen, från import av tidtransaktioner från försystem till rapportering till myndigheter, försäkringskassan och övriga externa intressenter.
Erfarenhet av arbete i:
Hogia lön
Quinyx
Excel
Word
Import/export av filer
Meriterande
- Erfarenhet från löner inom hotell- och restaurangbranschen
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Constantinou
08-4668880
Mikael Sköldmark
08-4668880